Szilágyi László
A világszerte ismert pipa-logójú amerikai brand simán kihozta, hogy Coutinho Barcelonába igazol. Tehát még egyszer: nem a játékos, nem a klubja, hanem egy gigamárka.
Jürgen Klopp hangosan röhög a Liverpool TV-ben, majd cinikus félmondatokkal próbálja elvenni az élét a nagy szenzációnak, amelyet nem egy futballista, még csak nem is aktuális és jövőbeli klubja jelent be. Bizony, hogy nem. A szponzor, a Barcelonát öltöztető Nike volt olyan „kegyes”, hogy a honlapján világgá kürtölje, Philippe Coutinho a Liverpooltól a katalánokhoz igazol.
Horti Gábor
Entertéjnőr-interpretőr, minden, amit máshol nem, vagy nem így mondanak
Ezek a srácok aztán szépen nekiestek a foci függőknek! A kan populációnak eddig sem izzadt rá a tenyere a távirányítóra semmittevés közben, hiszen csak a szeme elé toltak egy mocskosul unalmas, de mégis csak labdát pattogtató irdatlan mezőnyt a ruszki organizátorok. Nem mentségként, pusztán informálisan: a válogatott játékosoknak ez a Konföderációs Kupa nevű izzasztó kényszer torna annyira kellett, mint Szaharában a szolárium!
Főként az orosz házigazdák gizdázták ki magukat a mezőnyből. Annak ellenére, hogy porig égtek, mégis körbe rajongták őket a hazai zsurnaliszták, csupa pozitív bombát utánuk küldve a fullasztóan zsúfolt öltözőbe!
Németh Kornél
5 évig kommentáltam, most itt mondom el, mi is zajlik a 20*40-es játéktéren
Az FC Barcelona labdarúgói kedden este megmutatták, mit jelent a gyakorlatban az, hogy „szeretnénk javítani, és kiszolgálni a közönségünket”. Azok után, hogy 75000 néző előtt a hétvégén az újonc Alavés ellen odahaza égtek meg úgy kb. harmadfokon, gurítottak egy hetest a Bajnokok Ligájában. Akik úgy gondolják, hogy „nagy cucc, ennek a skót brigádnak nem nehéz”, megfelelő nyugtatók alkalmazása után olvassák ezt tovább.
Hányszor hallottuk már kedvenceinktől (nem feltétlenül csak itthon), hogy a közönség a legfontosabb, minket akar mindig minden csapat kiszolgálni. Aztán a nagy akarásból, sokszor akkora nyögések lettek, hogy azt még a testi kontaktusokról szóló alkotásokban is megirigyelnék. A Barcelona 4 nap alatt viszont tökéletesen bemutatta, miről is szól a profi labdarúgás, vagy mitől is profi egy csapat.